torsdag 20 augusti 2009

HEMKOMMEN...

...Från morgonens arbetspass...

Jag vet inte riktigt vad som var felet idag, men det kändes som allt tog låååång tid.. började med något och började med något och började med något.. men inget blev lixom färdigt innan jag var tvungen att börja på något nytt. Jo alltså, tillslut var ju allt gjort.. men det känndes lixom sådär oorganiserat. Mjölket gick iallafall bra och gick som det brukar...

Både Buck och Buy var med idag.. kände att Buy skulle få göra någonting denna dagen då jag mest spenderar min tid borta. Och ingen var gladare än hon! Hon tycker verkligen det är SUUUUPER DUUUPER kul på jobbet. En MASSA kossor och kalvar som man kan valla HELA tiden!
Under den timman jag tvättade vid gropen så höll hon suuuper koll så att korna inte kom för nära - Ett eget litet arbete hon kom på alldeles själv under tiden.. Sen att det var helt onödigt behövde väl inte hon få veta ;)


Ikväll ska jag ha näst sista gången på min agilitykurs, så någon kombination ska byggas nu innan middag och sen ska jag se om jag hinner med att vila axlarna en pytte stund innan det är dags för jobb igen.

Förresten! Busy verkar må bättre idag :D

Världens finaste hund...

Inga kommentarer: