tisdag 25 augusti 2009

TJOSAN!

Idag har äntligen gräset på träningsplan blivit klippt.. *jöbbit de e!*
Trädgården får nog vänta tills på torsdag...

Igår var jag och Åsa ute på tjoflöjt ;) *haha*

Hundarna fick lite ledigt igår och fick bara vara. I söndags fick Buy testa på ett hämt och gjorde det riktigt riktigt bra! Jag hänger dock med så jag är på plats, men ändå :D Buck gjorde en bra fråndrivning och fick avsluta med ett hämt.

I eftermiddag är det dags för jobb igen. Denna vecka är en sån där riktig "helvetes-vecka".. från och med att jag åker till jobbet idag är mina lata dagar för denna veckan över.. sen är det fullt med aktiviteter morgon till kväll (och ibland natt!) med jobb, SM och hundar! Som tur är så är det kul med hundar så det ska väl inte bli såååå jobbigt just det iallafall...


Ikväll är det dags för lydnadsträning igen med Buy inne på klubben *yey*


En liten låt *wibbeli wibbeli do* Säger inget mer så har jag inget sagt...

1 kommentar:

Åsa & Bråkstakarna sa...

om man ska tolka texten i låten så blir jag väldigt NYFIKEN!!!