måndag 24 augusti 2009

PRIVAT VALLNING

Idag har Kozagans Bezk varit här och vallat en sväng med sin matte och hennes andra hund.


Besk är efter min Buck och guuud vad lika dom är i utseéndet alltså.. exakt samma teckning från halsen och bakåt + samma rörelsemönster. Besk har en bred vit bläs i pannan medans buck är helt vit. Men jag tror allt att öronen är hans mors ;P Näe men han verkar vara en skön blandning av både Zaga och Buck.. man blir väldigt sugen själv...

Jag tycker Bezk har blivit väldigt duktig sedan jag såg honom sist, lydig och skön stil. Och har framför allt en duktig matte som tränar honom rätt ;)


I eftermiddag är jag ledig *woho* så någon aktivitet med Åsa väntar nog i eftermiddag.. vad man nu ska hitta på om man inte ska träna hund.. en tankenöt som härmed ska knäckas!

Först mat...

Fin fina Buck fick hjälpa till idag att flytta får - dagen till ära!

1 kommentar:

chistel sa...

Hallö..att jag vill ha otingad krutpaket själv asså..:D sparar den bäste till sist ;-)
Nu är nog en hane till tingad..så bara busungen kvar..
vi ses...wieee
kram