lördag 15 augusti 2009

TÄVLINGARNA LYSER MED SIN FRÅNVARO

Idag har pyntet som hämtades hem igår fått sina platser i trägården + lite snäckskal här o där..Konerna jag gjorde av sista säcken finbetong tog jag ur idag, dom blev så fina så fina så!

Eftersom jag gett mig fasiken att inte träna Buy något i helgen vet jag inte riktigt vad jag ska ta mig till. Lydnadsnerven riktigt suuuuger i mig och tycker det är så himla kul just nu. -Men icke!Kollade istället på när pappa vallade med två av sina unghundar, Allie & Iza, båda halvsyskon med Buy och måste ju säga att man ser likheterna väl. Får se om Buck får sig ett pass senare efter middag, känner jag mig själv rätt nu för tiden så är det störst chans att det faktiskt händer.. kanske tillochmed något agilitypass med Melvin och Busy...
TÄNK om man alltid hade varit så här flitig med tränandet i de olika sporterna...


Annars har jag inte gjort så mycket mer idag, tråkigt väder är här också! Har suttit och kollat på lite agilitytävlingar. Finns inte så många kvar och jag har missat de flesta tävlingarna i närheten :( Men fick iallafall anmält Busy till en hoppklass 3 i Oskarström. Alla andra tävlingarna krockar på något sätt med mina andra aktiviteter... inte lätt med full kalender!Sen till november har Varberg en klass 1 tävling där Melvin ska få köra sin enda och sista tävling det här halvåret - Stackaren...

Inga kommentarer: