onsdag 19 augusti 2009

JÖBBA JÖBBA

Nu har jag varit på jobbet, veckans första pass.. vissa har det bra!

Det hade blivit en MASSA nya kalvar alltså.. helt fullt ;)
Bucksan fick vara med idag, Busy den stackaren känner sig lite krasslig och fick vara hemma och vara "sjuk"... Hon mår docl inte sämre än när jag åkte, och det är ju ett gott tecken på henne!

Ikväll ska jag iväg på middag.. helt otroligt snälla människor jag umgås med som inte vill att jag ska sitta hemma och dega ensam en hel kväll (och det kan man inte direkt säga att jag har gjort någongång de senaste veckorna!) Tackar mina sötisar för allt ni gör för mig!

Imorgon jobbar jag hela dagen, och det kommer bli mycket att göra! På fredag morgon skulle en klass från göteborg komma till gården på studiebesök och då ska allt vara i fint skick.. som tur är är familjen noga med sakerna så det är inte sååååå mycket som faktiskt behöver göras uppöver det vanliga... men någon timma mer får jag nog spendera på morgondagen.

Ta väl hand om er!

Inga kommentarer: