fredag 7 augusti 2009

EN LITEN HELG SEMESTER!

Veckans sista jobb pass avverkades imorse.. lagom trött efter inte ha kommit i säng förens efter tolv slaget igår, men upp 04.20 i vilket fall!!

Jag och Buckis avverkade arbetet ganska snabbt och enkelt och inga problem uppstod, även om det var väldans nära att både glömma spruta en ko och ta av en sparkbåge! *trött*
Sen åkte jag hem och sovde en sväng så jag ska orka med dagen!

Sen blev det hundrastning, hopaplock och bygge till måndagens aktivitet med Åsa och Camilla, frukostätning och fixat iordning peningarna till helgens aktiviteter!
Japps, ihelgen åker vi utanför landet jag och Becks på en liten roadtripp. Vi åker dit vi känner för och gör sånt som vi känner för! Första destination blir iallafall Danmark.

Så nu måste jag verkligen packa, Becka kommer hem om några timmar och då ska jag ha packat färdigt allt, gjort mig iordning för avfart OCH varit hos snälla Åsa som ska ta hand om Busy, Buy och Melvin åt mig. Buck får stanna hemma med pappa och vakta huset... ingen är gladare än han!

Så ha det bra ihelgen folks!

1 kommentar:

Åsa sa...

Tackar för lånet av alla svart-vit och lite brunt!! Vi har verligen haft det toppen ihop. Minsta biten är såååå trött nu. fajta tycker bara det är skönt att ordningen är återställd!