måndag 17 augusti 2009

NU ÄR JAG ARG!

Fan med!!! Tjejer och motorfordon borde vara förbjudet!

Min tanke är så här:
  1. Killar tar körkort och betalar ALLA dyra räkningar, lagningar tillbehör, tvättar och städar den m.m. OCH dessutom kör runt Sveriges alla tjejer vart de vill - Gratis!
  2. Alla tjejer i landet har varsin en egen chafför med privat telefon som bara hon når - staten betalar givetvis allt.
  3. VOLVO tar fram bilar som är BILLIGA, HELA, STARTAR och om något skulle hända LAGAR SIG SJÄLVA!

JAG vill ha alternativ 3... om nu staten går emot alternativ 2 vill säga...


Är så jäkla sne nu, min bil-helvete VÄGRAR starta med STORT V! Den har suttit och laddat sig nu heeela dagen men går inte att få igång, inte ens med start hjälp!
De e ju så fruktansvärt typiskt BARA för att jag ska åka till Öxabäck imorgon på morgonen.. allt ska bara jävlas med mig hela tiden!! Är trött på det nu.. Jag som tillochmed hade planerat att lämna in den på lagning nu, inte ENS det går ju när den jävlen inte startar!!!

Så håll tummarna för mig imorgon att hon har lagat sig över natten.. annars vet jag fan inte hur jag ska göra! *Grrrr*

1 kommentar:

Åsa & Bråkstakarna sa...

Annars får du skaffa dig en skoda. Där regnar det ju in och bilen blir automatiskt rengjord!!