onsdag 12 augusti 2009

TIDEN BARA RIIIIIIINNER IVÄG...

Idag har tiden bara runnit iväg på förmiddagen.
Gick upp och satte igång tvättmaskinen, väldigt behövligt! Sen gick jag ut för att ta slut på sista säcken finbetong som vi hade köpt i måndags. Testade en ny grej med att gjuta koner.. ska bli spännande och se hur det blir!

Sen blev det klippning av gräsmatta.. NÄSTAN!!!
När ena halvan var gjord så slutade gräsklipparen att funka, snöret ville inte alls starta som jag ville! Så då började jag med att rensa rabatter istället..
Sen kom pappa och fixade klipparn och jag började köra igen.. får kört typ 10 minuter innan hjul helvetet ramlar av!!!!
Blev så FRUKTANSVÄRT trött på skiten så jag sket i allt som hade med trädgård att göra.. BLÖ!

Och sen helt plötsligt var det mat och nu är klockan nu och snart är det jobb på gång.

Se om allt annat också ska jävlas med mig idag??

Inga kommentarer: